Olen Minna Kontkanen ja asun nyt Kurikassa, josta olen myös kotoisin. Vuosien aikana tullut asuttua ympäri Pohjanmaan seutua. Kunnes sitten vuonna 2016 palasin tänne. Asustelen tällä hetkellä yksin kera lemmikkikissan.
Minua kiinnostaa moni asia. Tällä hetkellä ammatillisesti saada uusi ammatti tästä verkkopalvelujen tuottamisesta yrityksille. Minulla on jo aiempia opintoja viestinnän puolelta vuosia sitten. Silloin suoritin Audiovisuaalisen viestinnän osatutkinnon Vaasan aikuiskoulutuskeskuksella. Siitä on toki vuosia aikaa mutta jotain käsitystä on Html-koodista ja Frontpage -ohjelmasta.
Koulutustaustaa minulla on alun perin muulta alalta. Opiskelin nuorena Puutarhatalouden perustutkinnon Alajärvellä ja sen jälkeen kukkamyyjän koulutuksen kävin Kokemäellä. Sitten myöhemmin tuli nämä media-alan opintoja joista jo aiemmin mainitsin.
Harrastuksista mainitsen valokuvaamisen ja maalaan tauluja akryyliväreillä. Näitä olen tehnyt koko ikäni. Maalaamisessa saa niin paljon iloa ja onnistumisen meininkiä. Luen myös kirjoja.
Opiskeluun liittyvissä asioissa toimin nykyään rauhallisesti ja mietin hetken eri tapoja myös ratkaista asia. Usein ongelma ratkeaa kun mietin hetken. Jos ei silläkään ratkea kysyn kyllä neuvoa.
Minua motivoi oppimaan tietysti tiedonjano sekä innostus asiasta mitä opiskelen. Vahvuuksiani opiskeluun liittyen on rauhallinen luonne sekä kyky ottaa selvää asioista. Periksi ei anneta vaan etsitään ongelmaan ratkaisu.
Heikkouksia voi olla se ohjelmointitaidot on hieman vanhentuneet niistä viime opiskeluajoista. Kärsivällisyydellä nekin varmaan muistuu mieleen ja oppii uutta aina lisää.
Odotukseni opinnoista on että saan suoritettua opinnot kunnialla ja löydän yrityksen jolle teen verkkosivut.
Tällä hetkellä on vielä vaikea sanoa mitä arvosanaa tavoittelen kun opinnot alkuvaiheessa. Kykyni on se mihin pystyn ja parhaani yritän. Tuo arvosana 3 mielestäni hyvä jo.